Popestrite si športno vadbo ter izboljšajte koordinacijo in pokurite več maščob

Popestrite šport in izboljšajte koordinacijo

Tek na tekaških stezah  oz. tredmilih v zaprtem prostoru ali poganjanje sobnega kolesa je bistveno manj koordinacijsko zahtevno oz. celo povzroči hitro stagnacijo organizma, kot športanje v naravi. Telo rabi konstantne izzive in prilagoditve na teren (korenine, pesek, asfalt) in ostale dražljaje (vreme, temperatura), ter spremembe naklona in tempa (intenzivnost vadbe). Izkoristite park, gozdne poti, stadion na prostem, klanec… Počutili se boste bolj »živi«, nadihali se boste svežega zraka in še bolj pestro vadbo si boste lahko privoščili.

Tukaj je nekaj športov in možnosti, kako jih lahko popestrite in iztisnete večji učinek na telo, predvsem v smislu razvoja koordinacije, kurjenja odvečnih maščob in pridobivanja na telesni kondiciji.

Tek/hoja

Menjavanje terena ali vadba na poti, ki zajema različne podlage, je zelo primerna za razvoj in izboljšanje ravnotežja in koordinacije celega telesa. Začrtajte si pot, ki vsebuje delno asfalt, makadam, neraven teren kot je gozdna pot, klanec. Naslednjič pa pojdite teči na stadion. Če pa ste pristaš ene poti na kateri najraje tečete/hodite, obdržite pot, toda spreminjajte hitrost teka/hoje. Malo zašprintajte med tekom, lahko tudi v klanec. Prav ta sprememba je izziv in nov dražljaj za telo. Telo je presenečeno, ni pričakovalo spremembe v tempu in zato je kurjenje maščob še bolj učinkovito, prav tako v večji meri obremenite srce in ožilje in na ta način dvigujete kondicijo.

Nogomet

Popestrite si športne popoldneve ali vikende z nogometom. Nogomet ni rezerviran za moške in dečke, kakršno je morda razmišljanje večine. Pustite te tabuje in se lotite malo zares, malo za hec nogometa v parku, na travniku ali na igrišču. Lahko z družino ali s prijatelji. Gre za to, da pri nogometu veliko tečete. S tekom obremenite srce in ožilje ter zaradi nenadnih sprememb smeri trenirate tudi koordinacijo nog in celega telesa ter orientacijo v prostoru.  Nogomet je intervalni trening in izziv za mišice že sam po sebi.

Kolesarjenje

Zelo zdrav in primeren šport za vsakogar. Na kolesu lovite ravnotežje, če pa kolesarite po razgibanih terenih, kot so spusti in vzponi, ovinki, itd. trenirate koordinacijo celega telesa. S spreminjanjem hitrosti, kolesarjenjem proti vetru in naklonom pa krepite in povečujete telesno kondicijo.

Lovljenje

Gre za igro z otroki. Podajajte si žogico npr. tenis žogico. Otrok se bo učil tehnike podaj in uril koordinacijo rok in celega telesa, vi pa boste zaradi tekanja sem in tja in skakanja za žogico, krepili koordinacijo rok, nog in celega telesa. Tudi zadihali se boste in povečevali telesno kondicijo. Poleg tega pa utrjevali mišice rok in ramenskega obroča, mišice trupa ter nog. Menjavajte mete enkrat z eno roko, drugič z drugo roko.

Prispevek je objavljen tudi na: Moia in, Paberki.eu, Info Seniorji & Ride-Sport.

This entry was posted in Pošta. Bookmark the permalink.