Poletni trening 2: Intenziven trening za celotno kinetično verigo in aerobno moč

Pred vami je drugi poletni trening. Pred treningom popijte kozarec vode, nato se ogrejte, najlažje s kolebnico, vajami na mestu, kot so tek, jack, dvigovanje kolen… Ogrevanje je dolgo okoli 10 minut.

Trening je za celotno kinetično verigo in aerobno moč. V vsakem gibu je vključena vsaka mišica, tetiva, sklep, okostje. Ker je trening (visoko)intenziven in aerobne narave, trenirate tudi aerobno moč.

Kdor ne želi delati poskokov lahko izvja gibe enako le v primeru skoka stopi korak za korakom. Delajte počasi in tako, da začutite mišice, ki so pod napetostjo. S počasnim ritmom povečate zahtevnost treninga.

Vse vaje naredite v treh intervalih.

  1. Žabica. Naredite 5 do 10 poskokov naprej in enako dolžino poskokov nazaj.

Žabica1aŽabica1cŽabica1dŽabica1bŽabica1a

 

  1. Kobilica. Naredite dolg izpadni korak naprej in potegnite zadnjo nogo gor v vertikalni odriv, nato pristanete na tleh. Naredite 10 kobilic.

Kobilica1aKobilica1bKobilica1a

  1. Gosenica. Iz deske poskok naprej, postavitev v strešico ter ponovno v desko. Gosenico delajte tudi zadenjsko. Delate jo enako, le da se odrinete ali stopite v desko z nogami nazaj. Naredite 5 gosenic naprej in 5 nazaj.

Gosenica1aGosenica1bGosenica1c

  1. Rakovica. Hoja v deski bočno. Naredite 10 korakov v eno in 10 v drugo smer.

Rakovica2

Po treningu se sprostite s sprostilno-razteznimi vajami (https://zdravozivi.si/sprostilno-raztezne-vaje/).

 

This entry was posted in Pošta. Bookmark the permalink.