OSEBNO TRENERSTVO

Želje in vaše potrebe ter cilj so moja glavna skrb

Individualno svetovanje glede izgube odvečne telesne teže in pridobivanja kondicije vključuje: sestavo jedilnikov, vrste različnih treningov, analizo sestave vašega telesa ter spremljanje napredka na posebni tehtnici,  ki vam bo pokazala vaše trenutno stanje:

  • Kolikšen % maščob je v vašem telesu?
  • Kolikšna je količina beljakovin, ki jih potrebujete, da bi obdržali vašo mišično maso?
  • Kakšen % mišične mase je v vašem telesu?
  • Kakšen je vaš bazalni metabolizem?
  • Koliko visceralne maščobe je v vašem telesu?

Pokličite dr. Veroniko L. Dolenc na 041 901 963 ali pišite na veronika.dolenc@zdravozivi.si za prijavo. Prejeli boste tudi brezplačni nasvet kako lahko izboljšate vaše počutje in zdravje. 

Naredite prvi korak takoj. Ne bo vam žal, to je moja garancija!

Kako izgubiti odvečno maščobo v telesu?

Pridite na kondicijski intervalni trening, ki je zasnovana za optimalno izgubo odvečnih maščob. Da boste res trdno prepričani, se lahko izmerite na tehtnici. Seveda pa brez prave prehrane ne bo šlo. Zato vam svetujem, da se poleg vadbe vključite tudi v program individualnega svetovanja.

 

Tukaj je nekaj mnenj mojih strank:

Veronika (jaz osebno)

Po dveh porodih sem imela precej odvečne maščobe okoli trebuha in po celem telesu. Ker po dveh letih ni in ni hotela stran, sem se odločila, da moram nekaj storiti. Vzela sem se v roke in se najprej lotila sprememb pri prehrani, potem sem dodala še veliko aerobno-anaerobne vadbe ter vaj za utrditev telesa. Rezultati so tu. Najboljše pa je, da iz prve roke (iz lastne izkušnje) lahko pomagam svojim strankam.

Prikaz rezultatov na grafu:

Veronika graf

Pravilna izguba telesne teže temelji na izgubi odvečne maščobe. Mišice moramo ohraniti, ker so gonilo našega metabolizma. Iz grafa je dobro vidno, kako maščoba pada, mišična masa pa se ohranja. Torej gre izguba teže izključno na račun maščob.

Veronika prej:

Veronika prej

 

 

 

 

 

 

Veronika potem:

Veronika potem

 

 

 

 

 

 

Petra

Fizično počutje je osnova psihičnega počutja. Ko se je izboljšalo eno, se je tudi drugo. Pravilnejši izbor prehrane mi daje veliko več energije in ne otežuje procesa miselnega napora. 

Ni tako pomemben cilj, kot je pomembna pot, po kateri hodim!
Zdaj vem, katera pot je prava zame. Tudi, če kdaj skrenem z nje, vem, v katero smer moram iti, da se povrne odlično počutje. 

Petra prej:

Petra-PREJ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Petra potem:

Petra potem1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Januška:

Ko sem se končno odločila izgubiti kilograme, pridobljene med nosečnostjo, nisem prav dobro vedela, kako se tega lotiti. Nekaj je izgubiti par kilogramov, čisto nekaj drugega pa je izgubiti veliko veliko več. Hotela sem predvsem shujšati ne samo učinkovito, temveč tudi zdravo, ne da bi pri tem obremenila telo s prehitrim hujšanjem. Tako sem se obrnila na Veroniko, ki mi je predpisala »dieto« oz. napotke, kako in kdaj kaj jesti, česa ne, koliko piti in koliko se gibati. Morda se sliši preprosto, vendar je čisto nekaj drugega, če imaš osebo, ki spremlja tvoj napredek in te vmes vodi in »popravlja«. Danes nisem še na koncu, sem pa že 17 kg lažja, maščobe je v telesu prav toliko manj, mišične mase in vode pa bistveno več. Da pa se počutim tisočkrat bolje, verjetno ni treba posebej poudarjati.

Tukaj so rezultati meritev Januške:

Januska graf3 Januska graf2 Januška prej-potem graf1 Januska graf4

 

Januska PREJ2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Januska potem1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Januska po 5 in pol mesecih

 

Jerica

Zdrava prehrana in vadba sta ključ do uspeha. Brez diet in stradanja. Potrebni so samo upoštevanje nasvetov, poslušanje sebe, volja in red. Moj moto pri hujšanju je počasi se daleč pride (7,6 kg v štirih mesecih).

Jerica je v obdobju enega leta in pol izgubila 12 kg. Od tega je izgubila 10,8 kg čiste maščobe (glej spodnje grafe) ter ohranila mišično maso (1kg je izgubila). Brez velikih odrekanj in s pravimi usmeritvami je zmanjšala vnos kalorij, hkrati pa izredno izboljšala prehrano ter nivo telesne dejavnosti, kar se pozna v deležu vode v telesu. Telo je očiščeno strupov.

Največ pa je to, da je Jerica tekom procesa izgube odvečne telesne teže pridobila izkušnje in znanje, kako dolgoročno ohranjati zdravo telesno težo.

Jerica graf1

Jerica graf4 Jerica graf2 Jerica graf3

Maščobno tkivo

Visok nivo maščobe je povezan s slabo cirkulacijo, zato se mora naše srce bolj naprezati.

Povečana količina maščob v telesu posredno vpliva na: povišan krvni tlak, sladkorno boleznijo tipa 2 in povišan holesterol.

DELEŽ MAŠČOBE ZA ŽENSKE

tabela1

 DELEŽ MAŠČOBE ZA MOŠKETabela2

VISCERALNA  (trebušna) MAŠČOBA – zamaščenost vitalnih/notranjih organov

VisceralnaPotencirano vpliva na: povišan krvni tlak, bolezni srca in ožilja, povišan holesterol, diabetes tipa 2.

Visceralna maščoba je direktno povezana z:

  • Načinom življenja
  • Slabimi prehranjevalnimi navadami
  • Pomanjkanjem  telesne aktivnosti 

Idealno je, ko je obseg pasu manjši od obsega bokov.

 Kako izgubiti odvečno telesno maščobo?

  • Redni obroki (5-6)
  • Uravnoteženi obroki
  • Reden vnos vode
  • Redno gibanje
  • Vaje za utrjevanje in oblikovanje telesa

Moč beljakovin v prehrani

moč beljakovin

Koliko beljakovin potrebujem?

Mišična masa se gradi z redno telesno vadbo in dovolj velikim vnosom beljakovin v telo.

Beljakovine so osnovni gradniki telesa.

Dnevna poraba je 1-2 grama beljakovin/ kg puste telesne mase

Dobri viri beljakovin

Puranje, piščančje meso, zajčje meso, divjačina

Jajca (največ beljaki)

Ribe (negojene) in ostala morska hrana

Kefir, skuta, sirotka…

 Stročnice so odličen vir beljakovin

Soja (najbolj celovit izvor beljakovin med rastlinami), leča, grah, fižol, čičerika, arašidi (nesoljeni), zelena zelenjava, gobe, kvinoja, kamut, ajda

Dodatne prednosti rastlinskih beljakovin

Ne vsebujejo holesterola in natrija. Vsebujejo malo rastlinskih maščob. Vsebujejo veliko kalija, B kompleks in veliko vlaknin.

nemastne b

 mastne b

 

Mišično tkivo

Zdrava mišična masa je skrivnost zdravega metabolizma in dolgoročnega upravljanja s telesno težo. Mišice naj bi predstavljale med 70 in 75 % celotne telesne teže.

Pomembno je imeti dovolj veliko količino mišične mase, kar vpliva na:

  • Hitrejši metabolizem
  • Večja poraba energije – kalorij (1 kg puste mase = porabi 100 kalorij)
  • Boljša vitalnost in zdravje
  • Mišice hranijo hranljive snovi

Telesna teža je zgolj pokazatelj teže človeka.

TT

Z večanjem mišične mase se veča poraba energije, ki posledično niža višek telesne maščobe in zagotavlja zdravo izgubo odvečnih kg.

 

 

 

Kako pridobim mišično maso?

  • Redni obroki (6-7)
  • Optimalna dnevna količina zaužitih beljakovin
  • Reden vnos vode
  • Redna fizična aktivnost (treningi za moč in intenzivnost)
  • Regeneracija

 

Članki na temo izgube odvečne telesne teže:

Geni in telesna teža

Kajenje in telesna teža

25 majhnih korakcev za izgubo odvečne telesne teže

Podpora okolja pri izgubljanju odvečne telesne teže

Okrepimo srce in ožilje

Pa začnimo z vadbo!

Že 10% manj se pozna

Hitre in prenosljive malice ali kosila za v službo 

Imejte lasten zeliščni vrtiček

Moja zdrava pisarnica

Sveži poletni triki v prehrani